خودمون 2 تا
درباره وبلاگ




پيوندها
من از پاییز غمگین ترم
دوست داشتنی
دخترانه
دنیز سافت
جملات عاشقانه_نرم افزار_دانستنیها.فیلترشکن
تقدیم به بهترینم
تقدیم به بهترین بهترین من
نگارینا عشق
شادی و تنهایی
سارینا خوشگله
پسرهاودخترهاي خوب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خودمون 2 تا و آدرس ma2tananaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 8876
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ما2تا

 
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : ما2تا

 

 هِي لَـعنَتــــــــــــــــي .....


     مُوَجّــه نيست روزهــــاي نَبـــودَنــَـت ...



نظرات شما عزیزان:

مینا و مونای باحال
ساعت21:20---21 خرداد 1391


آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ م
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــم سلام
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ م خوبی؟
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟
آپــــــــــــــــــــــــــ م
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم بدو بیا دیگه
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ م
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــم نبینم دیر کنی ها!!
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــم میترکونی ها!!!




مینا و مونای باحال
ساعت17:16---7 خرداد 1391
سلام با کمال افتخار لینکت کردم به ما هم سر بزن فقط نظر یادت نره

مینا و مونای باحال
ساعت17:16---7 خرداد 1391
سلام با کمال افتخار لینکت کردم به ما هم سر بزن فقط نظر یادت نره

علی
ساعت16:28---24 ارديبهشت 1391
نگران من نباش...

من آنقدر امروز و فردا های نیامده را دیده ام

که دیگر هیچ وعده ی بی سرانجامی

خواب خیال آرزوهایم را آشفته نمیکند...

یاد گرفته ام...

که از هیچ لبخندی

خیال دوست داشتن به سرم نزند...

یاد گرفته ام که...

بشنوم

به روی خودم نیاورم...

حالا فهمیده ام

که فردا هیچوقت نمی آید...!!!


علی
ساعت19:27---13 ارديبهشت 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد...

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد..


علی
ساعت0:11---10 ارديبهشت 1391
اینم آدرس وبه جدیدم :
http://eshgetazeh.loxblog.com/
اگه افتخار دادی بیا


علی
ساعت21:29---9 ارديبهشت 1391
من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

 

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

كد هاي زيبا سازي

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

كد هاي زيبا سازي